E-ticaret sitesinde canlı destek Sistemi
Web sitenizi müşteri potansiyelinde olan kişiler ziyaret ettiğinde öncelikle aradıkları kriter, güven hissidir. E-ticaret sitesinde canlı destek sistemi sayesinde, müşteri temsilcisine online bir şekilde bağlanmak kullanıcıların içini ciddi anlamda rahatlatır. E-ticaret sitelerinde canlı destek kullanımının satışlarda artısı büyüktür. Bu özelliği iyi kullanabilmek gerek ki, müşterinin beklentisi yerine getirilsin. Şöyle ki, bazı canlı destek sohbetlerinde hazır cevaplar müşterilere eşlik ediyor. Müşteri bu hazır cevaplardan doğal olarak rahatsız oluyor. Karşısındaki muhatabın yetkili biri olmasını tercih ettiği için canlı destek hattından umduğunu bulamayınca siteyi terk ediyor. Bu döngüye izin vermemek için başarılı bir müşteri temsilcisinin hâkim olduğu canlı destek hattınızı web sitenize ekleyebilirsiniz.
Canlı destek sisteminin genel olarak bakıldığında avantajları oldukça fazladır. Örneğin müşterinin sorduğu bir soruya mail yahut telefon ile geri dönüş sağlamak geniş bir zaman dilimi gerektirebilir. Canlı destek ise anında bir iletişim sürecidir. Sorunun hemen çözülmesi planlanır. Memnun müşteri, başarı grafiğinizin artmasını sağlar. Verdiğiniz hizmetten mutluluk duyan müşteriler web sitenizi çevrelerine de tavsiye edecektir. Canlık destek hizmetinden ilk olarak beklenen hızlı ve problemi çözmeye odaklı tavsiyelerdir. E-ticaret siteniz hakkında müşterinize tatmin edici cevaplar verdiğiniz takdirde rakiplerinize fark atmış olursunuz. Web sitenize gelen müşteriler verdiğiniz her hizmeti başka firmalarla kıyaslayarak karar vermeye özen gösterecektir. Rekabeti kazanmak için küçük detaylara büyük önem verin.
İlginizi Çekebilir: ercsoft.com.tr/Twitter Reklamı Nedir ve Nasıl Verilir?