Canlı yayınların satışları Asya ile başlayarak diğer coğrafyalara yayıldığı bir gerçek olmakla birlikte müşterinin bu şekilde alışveriş yapması için canlı yayınların bazı etkenleri sağlaması gerekiyor.
Müşteri ilişkileri yönetimi, üstün müşteri değeri ve tatmini sağlayarak karlı müşteri ilişkilerinin muhafaza ve inşa edilmesinin genel sürecidir ( Kotler ve Armstrong, 2010: 37). Bir başka tanıma göre müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), müşteri merkezli işletme stratejileri ve bu stratejileri destekleyebilecek satış, pazarlama, müşteri hizmetleri, muhasebe, üretim, lojistik vb. işletme fonksiyonlarını kapsayan iş süreçlerinin yeniden düzenlenmesini sağlayan ve bunları yaparken teknolojiden faydalanan bir yönetim sürecidir.
İlginizi Çekebilir: ercsoft.com.tr/cozumle /E-Arşiv